miercuri, 5 iunie 2013

Braconaj: Bine ati venit in iad !

Braconaj: Bine ati venit !:      Asta e primul articol, in mod normal ar fi trebuit sa fie unul de introducere, in loc de asta citez de pe forum Musca13.ro " Si ...

Eu ma impozez singur cu pestili ca iera plasili mele da...
     Aceasta poveste fara sfarsit trebuie sa ne invete ceva......  Indiferenta noastra si nesimtirea celor care au crezul ca s-au nascut cu " dreptul " de a ucide zeci de exemplare de pesti duc doar la un singur lucru : APE FARA PESTE!
      Fotografiile de mai jos arata unde s-a ajuns cu braconajul! Si mai au nerusinarea sa se laude cu asta!
Cam asa s-a intamplat si la revolutie in `89


IQ total adunat in foto max 85, unde 80 de puncte aveau pestii
Fara numar barosane

Numele meu e Ghita, sunt vecinul , nu am legatura  cu criminalii astia...




Astia doi mici , au ramas, voinicii ziceau ca i-au folosit ca momeala dar nu ia luat nimeni, asa ca...
Eu sunt electricianul, mi-au zis astia ca cica da bine sa faci foto cu pesti.

Later edit:
Am modificat putin fara sa schimb nimic, sper sa nu te superi Adi. Multam` fain ca m-am mai trezit din amorteala.

Un comentariu:

Zero comentarii = Zero pareri = Zero creier
Mai bine scrieti orice va trece prin procesor.